loading...
ضمن خدمت
maryam بازدید : 93 سه شنبه 21 آذر 1402 نظرات (0)

دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

دوره آموزشی سوالات آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

لینک دانلود سوالات:

نمونه سوال آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

نمونه سوال آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

استان:تمام استان ها حوزه ستا (سراسری)

کد دوره ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان : 99507208
مدت دوره ضمن خدمت بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان : 18 ساعت

ویژه ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان :

ثبت نام ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان :

تاریخ آزمون ضمن خدمت آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان اعلام خواهد شد.

لینک دانلود سوالات:

نمونه سوال آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

نمونه سوال آزمون بیماری های تنفسی شایع در دانش آموزان

maryam بازدید : 52 یکشنبه 19 شهریور 1402 نظرات (0)

طرح تدبیر برنامه ۱۴۰۲-۴۰۳ مدارس ابتدایی : مستندات خود ارزیابی , ۱۴۰۲-۱۴۰۳ + تقویم اجرایی رایگان + برنامه سالانه تکمیل شده

طرح تدبیر ۱۴۰۲-۴۰۳ مدارس ابتدایی : مستندات خود ارزیابی , ۱۴۰۲-۱۴۰۳ + دانلود رایگان + برنامه سالانه + تقویم اجرایی + ابتدایی + متوسطه اول + متوسطه دوم + برنامه عملیاتی

برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۲-۴۰۳

دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر تحصیلی 1402- بصورت word و قابل تغییر ویژه مدارس ابتدایی

دانلود تقویم اجرایی 1402 نمونه 1

دانلود تقویم اجرایی 1402-1403 نمونه 2

نحوه ی نگارش طرح تدبیر ابتدایی 1403-1402 طبق آخرین بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مطابق سند تحول

شرح کامل فایل برنامه سالانه براساس ساحت ها ی سند تحول بنیادین

کاملترین برنامه تدبیر 1403-1402 مدیر ابتدایی و معاونان ابتدایی در فضای مجازی

تدوین شده براساس اخرین بخشنامه ویرایش جدید توسط مجری برتر برنامه تدبیر

فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب جهت پیوست در سایت همگام)

فرم های تکمیل شده برنامه سالانه (فرم 2) براساس ساحت ها ی سند تحول(دو مورد)

فرم های تکمیل شده خود ارزیابی(فرم 6) براساس ساحت ها ی سند تحول

فرم های تکمیل شده تقویم اجرایی(فرم 3) براساس ساحت ها ی سند تحول

طرح تدبیر : 

در این سایت قصد داریم به صورت تخصصی و حرفه ای به برنامه سالانه مدارس ابتدایی به همراه تقویم اجرایی آنها بر اساس طرح تدبیر بپردازیم. شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوالی و سفارش طرح اختصاصی در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید. در ضمن اگر مطالعه مطالب این مقاله از صبر و حوصله شما خارج است می توانید به راحتی از لینک زیر اقدام به دانلود کاملترین نمونه برنامه تدبیر مدارس ابتدایی بر اساس بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳ نمایید.

در ادامه این مقاله به صورت جامع و مفصل به تعریف طرح تدبیر میپردازیم و عملا هر جزییاتی که در مورد این طرح تدبیر وجود دارد را برای شما بیان میکنیم. برای اینکه شما بتوانید سریع تر به قسمت مورد نیاز خود از مقاله دسترسی پیدا کنید میتوانید از لینک های پایین کمک بگیرید و با کلیک بر روی هر کدام سریعا به قسمت مورد نظر مقاله طرح تدبیر دسترسی پیدا کنید.

طرح تدبیر چیست ؟

مستندات طرح تدبیر

ابلاغ طرح تدبیر ۱۴۰۲

طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۱۴۰۱-۴۰۲

طرح تدبیر ۱۴۰۲-۴۰۳

دانلود رایگان صورتجلسات طرح تدبیر

طرح تدبیر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

همانطور که گفته شد، طرح تدبیر یک برنامه ریزی یک ساله است که توسط مدیران مدارس انجام میشود. این طرح تدبیر به دلیل اینکه برای یک سال تحصیلی انجام میشود، به طرح یا برنامه سالانه نیز معروف است. برنامه ریزی سالانه مدارس ابتدایی به مدیران این مقطع کمک میکند تا نقشه راه فعالیت های آینده یک سال تحصیلی خود را برنامه ریزی کنند و به خوبی از آن برای بهبود وضعیت مدارس استفاده کنند.

این برنامه ریزی که در ابتدای سال تحصیلی در مدارس ابتدایی انجام میشود باید به دقت تمام نگاشته شود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برد. این برنامه ریزی سالانه یک چراغ برای راهی است که مدیران در آینده کاری خود در دبستان پیش رو  دارند و با توجه به اهمیت بالای مقطع دبستان بسیار مهم و با ارزش هستند.

دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر سال تحصیلی 1402

فرمت فایل برنامه تدبیر 1402 مورد نظر word ورد و قابل ویرایش

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال تحصیلی 1401

برنامه تدبیر 1402 براساس نگارش جدید ویرایش براساس ساحت های سند تحول

فرمت برنامه تدبیر 1402 فایل ورد و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام)

تعریف طرح تدبیر

تعریف طرح تدبیر چیست؟ طرح تدبیر طرحی است که در آن مدیران دیگر نمیتوانند مانند قبل برنامه ریزی سالانه خود را به صورت سلیقه ای شخصی انجام دهند. بلکه حال باید طبق چهارچوب تعیین شده در قوانین طرح آن را بنویسند و به خوبی از پتانسیل برنامه ریزی استفاده کنند. این طرح با اهداف مختلفی پایه گذاری شده است که در قسمت بعد از آنها نام میبریم.

اما به طور کلی تعریف طرح تدبیر این است که این طرح برای ساماندهی به برنامه ریزی سالانه مدیران مدارس ابتدایی و دیگر مقاطع راه اندازی شده است و با استفاده از قوانین موجود در آن، این فعالیت بهتر از قبل انجام میپذیر و میتواند بیش از پیش اهداف خود را عمل کند.

فرم شماره ۲ برنامه تدبیر

ابلاع طرح دارای جدول ها و فرم های مختلفی است که هر کدام مربوط به قسمت و مورد خاصی است. پر کردن هر کدام از این فرم ها وظیفه مدیر مدرسه است. این عزیزان به خوبی با چگونگی پر کردن این فرم ها آشنایی دارند. به طور مثال از اولین آنها، فرم شماره ۲ برنامه یا طرح تدبیر است. این فرم با توجه به اینکه در ابتدای ابلاغ نامه قرار دارد مورد توجه مدیران است و همواره بر پر کردن آن به صورت صحیح و اصولی تمرکز میکنند. شما میتوانید برای پر کردن آن از فایل های دانلودی موجود در سایت استفاده کنید و از آنها بهره ببرید.

جدول شماره ۲ برنامه تدبیر

جدول شماره ۲ طرح تدبیر یکی از نمونه های پیشنهادی است که توسط آموزش و پرورش به مدیران پیشنهاد شده است. پر کردن این جدول بسیار راحت تر از انواع دیگر جداول و فرم ها است و با سرعت بیشتری انجام میپذیرد. همینطور برای آن نیازی ندارید تا از موارد اضافی استفاده کنید. میتوان در این جدول از انواع نمونه های موجود استفاده کرد و هیچ اجباری و الزامی در پرکردن آن نیست.

شاید بتوان جدول شماره ۲ طرح تدبیر را راحت ترین و سهل ترین جدول در میان آنها دانست و به خوبی و راحتی از آن استفاده کرد. امیدواریم شما نیز بتوانید با استفاده از دانلود طرح تدبیر به راحتی آنها را پر کنید.

دانلود فرم شماره ۲ برنامه تدبیر

در قسمت فایل های موجود در سایت ما، میتوانید از دانلود فرم شماره ۲ برنامه تدبیر استفاده کنید. این فایل ها به خوبی کمک میکند تا شما هرچه بهتر از قبل، فرم مورد نظر را پر کنید. مطمئنا استفاده از آنها به خوبی باعث افزایش نمرات شما میشود. زیرا این فایل های دانلود از میان بهترین فایل های موجود و نوشته شده توسط مدیران استخراج میشود. پس استفاده از تجربه یک مدیر با تجربه و با سابقه میتواند باعث شود تا طرح خروجی شما نیز از کیفیت بالایی برخوردار شود. برای دانلود این فایل به ابتدای سایت و لینک قرار داده شده در آنجا رجوع کنید. امیدواریم این فایل ها آنطور که باید بتواند خواسته های شما را برآورده کند.

طرح تدبیر مدارس ابتدایی

مدارس ابتدایی در نظام تحصیلی از ارزش بسیار بسیار بالایی برخوردار اند. رفتار های مهم در دانش آموزان در این سن انجام میپذیرد و شکل گیری شخصیت آنها در این سن مشخص میشود. همینطور ارزش دروس و یادگیری بسیار بالاست. طرح تدبیر مدارس ابتدایی نیز به همین دلیل اهمیت بالایی دارد. مدیر مدرسه ابتدایی باید به خوبی بتواند برنامه سالانه خود را در این مقاطع تنظیم کند تا مبادا در طول سال تحصیلی به مشکلی بخورند.

برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۲-۴۰۳

برنامه ریزی سالانه طرح تدبیر سال ۱۴۰۱-۴۰۲ خواسته اغلب مدیران است زیرا در این سال نیاز به دانلود فایل های مورد نظر خود دارند و باید بتوانند به خوبی برنامه ریزی طرح خود را انجام دهند.

برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۲-۴۰۳

maryam بازدید : 61 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش سال 1402

دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش سال 1402

منبعی کم نظیر از سوالات و جزوات عمومی و اختصاصی (با پاسخ نامه تستی و تشریحی ) در کنار حدود 1000 سوال پر کاربرد ادوار گذشته و اصل دفترچه استخدامی آموزگار ابتدایی 1402

دانلود سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش +فرمت pdf +دانلود فوری +بهترین قیمت +دانلود نمونه سوالات آزمون دبیر آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ⟨منابع تخصصی آزمون+کتاب استخدامی دبیری آموزگار ابتدایی 1402⟩

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ( مختص آزمون 1402) شامل:

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه عمومی آموزش و پرورش

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت و قبولی در این آزمون باید منابع عمومی آموزش و پرورش  و منابع اختصاصی آموزش و پرورش  رشته تحصیلی و شغلی خود را مطالعه نمایند. یکی از مهمترین منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در سال 1402 داوطلبان باید به آنها توجه کنند درس فناوری اطلاعات و زبان انگلیسی است.

هر ساله منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طرف سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی می شود. داوطلبان عزیز باید پس از ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این منابع را تهیه و مطالعه کنند.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش 

دانلود اصل سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1402

همان طور در جریان هستید این آزمون آموزش و پرورش  به صورت تستی برگزار می شود و شما داوطلب آموزش و پرورش عزیز پس از مطالعه منابع باید تست های مختلف آموزش و پرورش را تهیه و با این تست ها نیز آشنا شوید. در واقع تست زنی یکی از ضرورت های این آزمون آموزش و پرورش است.

همان طور که اشاره کردیم منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دو بخش منابع عمومی آموزش و پرورش و منابع اختصاصی آموزش و پرورش تقسیم می شود. منابع عمومی آموزش و پرورش این آزمون در تمامی زیر شاخه ها و رشته های شغلی مشترک آموزش و پرورش است.

منابع اختصاصی آموزش و پرورش با منابع عمومی آموزش و پرورش تفاوت دارد و شما این منابع آموزش و پرورش را باید بر اساس رشته شغلی آموزش و پرورش خود انتخاب و مطالعه کنید.

لینک دانلود نمونه سوالات آموزگار ابتدایی:

maryam بازدید : 1604 پنجشنبه 20 مرداد 1401 نظرات (0)

 نمونه سوالات رایگان مصاحبه انتصاب مدیران مدارس

دانلود رایگان کاملترین و نایاب ترین بسته نمونه سوالات و جزوه مصاحبه و گزینش حضوری انتصاب و انتخاب مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه جهت دریافت قبولی جدید و بروز.

 

دانلود نمونه سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون 1401

دانلود سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس

کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران

در صورت عدم دانلود یا مشکل با ما در ارتباط باشید:

آی دی تلگرامی:    dabiranfile@       کانال تلگرامی:  dabirfile@

آی دی سروش و ایتا :   dabiranfile@       کانال سروش و ایتا:  dabiranfile@

بسته سوالات مصاحبه مدیران در رابطه با نحوه سخن رانی و اعتماد بنفس و قدرت بیان و حرکات ظاهری و بخش دوم آن تسلط عملی  آزمون دهنده در مورد سیستم کامپیوتر و سامانه های مدرسه  است تا شایستگی بعد از آزمون در فدرت بیان و تسلط به سیستم و امور اداری نیز نمایان گردد در این مصاحبه حضوری مدیران مدارس سوالات عملی در رابطه با سامانه سناد و سامانه همگام و سایت سنجش و سیستم بخشنامه مدارس نیز سوالاتی مطرح می گردد که مدیر محترم باید تسلط لازم را به لحاظ سیستم کامپیوتری مدرسه داشته باشد

کاملترین و نایاب ترین سوالات و جزوه مصاحبه مدیران منتشر شد:

  • سوالات دینی و احکام
  • سوالات سیاسی اجتماعی
  • مدیریت و کلاس داری
  • آیین نامه ها و ارکان
  • سوالات و چالش ها
  • اعتماد بنفس و قدرت بیان

آنچه که باید مدیر مدرسه مسلط باشد

  • سخنرانی جلسات انجمن اولیا و مربیان
  • سخنرانی مدیر‌ در جشن های مدرسه
  • سخنرانی مدیر‌مدرسه در‌صبح گاه
  • سخنرانی در جلسه شورای معلمان
  • سخنرانی مدیر‌ در جلسه شورای مدرسه
  • آدرس کلیه سامانه های اینترنتی مرتبط با مدرسه
  • ثبت نام دانش آموزان در سناد
  • تکمیل بخشنامه ها در همگام
  • آشنایی با سنجش و نوبت گیری
  • تکمیل طرح تعالی و تدبیر و برنامه سالانه
  • ثبت نمرات سیستم توصیفی و دانا
  • نصب و راه اندازی سیستم نمرات
  • شروع سال مالی و تنظیم اسناد مالی
  • اشنایی با ثبت نمرات در سناد

 

دانلود سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%af%db%8c/

maryam بازدید : 79 سه شنبه 11 مرداد 1401 نظرات (0)

 

دانلود رایگان کاملترین و نایاب ترین بسته نمونه سوالات و جزوه مصاحبه و گزینش حضوری انتصاب و انتخاب مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه  

دانلود کاملترین سوالات گزینش مدیران مدارس  نمونه سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون

سوالات گزینش مدیران مدارس

دانلود کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات گزینش مدیران مدارس و سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران می باشد.سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران آن زیر می باشد: سوالات ضمن خدمت مصاحبه مدیریت در سطح  سوالات گزینش  مدارسمدرسه دانلود سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس دانلود کاملترین سوالات مصاحبه گزینش

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

محتویات بسته دانلود نمونه سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران سوالات گزینش  مدارس

بصورت کامل کامل و آپدیت سوال ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران  پرتکرار

نمونه سوالات مصاحبه مدیران مدارس که در دوره های گذشته پرسیده شده است

  • مختصری از بیوگرافی خودت رو بگو
  • واسه چی میخوای مدیر بشی
  • مهمترین چالش مدرسه ای که الان حضور داری چیه؟
  • چه نقاط قوت و ضعفی داری؟
  • دوست داری مدیر مقتدری باشی یا دلسوز؟
  • با هنجار شکنی های دانش آموزان چگونه برخورد می کنی؟
  • یک کار خیلی مهم و تاثیر گذار که در زندگیت انجام دادی رو بگو
  • چگونه بر استرس خود غالب میشوی؟

کاملترین و نایاب ترین سوالات و جزوه مصاحبه مدیران سوالات گزینش مدیر مدارس  منتشر شد:

  • سوالات دینی و احکام
  • سوالات سیاسی اجتماعی
  • مدیریت و کلاس داری
  • آیین نامه ها و ارکان
  • سوالات و چالش ها
  • اعتماد بنفس و قدرت بیان

لینک دانلود سوالات:

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

آنچه که باید مدیر مدرسه مسلط باشد سوالات گزینش مدیران مدارس

  • سخنرانی جلسات انجمن اولیا و مربیان
  • سخنرانی مدیر‌ در جشن های مدرسه
  • سخنرانی مدیر‌مدرسه در‌صبح گاه
  • سخنرانی در جلسه شورای معلمان
  • سخنرانی مدیر‌ در جلسه شورای مدرسه
  • آدرس کلیه سامانه های اینترنتی مرتبط با مدرسه
  • ثبت نام دانش آموزان در سناد
  • تکمیل بخشنامه ها در همگام
  • آشنایی با سنجش و نوبت گیری
  • تکمیل طرح تعالی و تدبیر و برنامه سالانه
  • ثبت نمرات سیستم توصیفی و دانا
  • نصب و راه اندازی سیستم نمرات
  • شروع سال مالی و تنظیم اسناد مالی
  • اشنایی با ثبت نمرات در سناد

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آزمون می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران فراوان مطابق با مواد ازمون مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران می باشد.

و همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون آزمون مدیریت مشارکتی آن برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران در مدرسه شده است.

قابل توجه کسانی که این مجموعه ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران را خریداری و دانلود کرده اند:

لینک دانلود سوالات: سوالات گزینش  مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

 

 

maryam بازدید : 419 دوشنبه 10 مرداد 1401 نظرات (0)

دانلود رایگان کاملترین و نایاب ترین بسته نمونه سوالات و جزوه مصاحبه و گزینش حضوری انتصاب و انتخاب مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه  

دانلود كاملترين سوالات گزينش مديران مدارس  نمونه سوالات مصاحبه حضوري انتصاب مديران مدارس با فرمت و پي دي اف و آپديت روزانه منابع آزمون

سوالات گزينش مديران مدارس

دانلود كاملترين فايل در مورد نمونه سوالات گزينش مديران مدارس و سوالات مصاحبه شفاهي انتصاب مديران

اين بسته ويژه، كامل ترين و جامع ترين بسته جهت استفاده تمامي كارمندان آموزش و پرورش و ساير ارگان هاي دولتي و غير دولتي، در آزمون نمونه سوالات مصاحبه شفاهي انتصاب مديران مي باشد.سوالات مصاحبه شفاهي انتصاب مديران آن زير مي باشد: سوالات ضمن خدمت مصاحبه مديريت در سطح  سوالات گزينش  مدارسمدرسه دانلود سوالات مصاحبه حضوري انتصاب مديران مدارس دانلود كاملترين سوالات مصاحبه گزينش

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

محتويات بسته دانلود نمونه سوالات مصاحبه شفاهي انتصاب مديران سوالات گزينش  مدارس

بصورت كامل كامل و آپديت سوال ضمن خدمت مصاحبه شفاهي انتصاب مديران  پرتكرار

نمونه سوالات مصاحبه مديران مدارس كه در دوره هاي گذشته پرسيده شده است

  • مختصري از بيوگرافي خودت رو بگو
  • واسه چي ميخواي مدير بشي
  • مهمترين چالش مدرسه اي كه الان حضور داري چيه؟
  • چه نقاط قوت و ضعفي داري؟
  • دوست داري مدير مقتدري باشي يا دلسوز؟
  • با هنجار شكني هاي دانش آموزان چگونه برخورد مي كني؟
  • يك كار خيلي مهم و تاثير گذار كه در زندگيت انجام دادي رو بگو
  • چگونه بر استرس خود غالب ميشوي؟

كاملترين و ناياب ترين سوالات و جزوه مصاحبه مديران سوالات گزينش مدير مدارس  منتشر شد:

  • سوالات ديني و احكام
  • سوالات سياسي اجتماعي
  • مديريت و كلاس داري
  • آيين نامه ها و اركان
  • سوالات و چالش ها
  • اعتماد بنفس و قدرت بيان

لينك دانلود سوالات:

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

آنچه كه بايد مدير مدرسه مسلط باشد سوالات گزينش مديران مدارس

  • سخنراني جلسات انجمن اوليا و مربيان
  • سخنراني مدير‌ در جشن هاي مدرسه
  • سخنراني مدير‌مدرسه در‌صبح گاه
  • سخنراني در جلسه شوراي معلمان
  • سخنراني مدير‌ در جلسه شوراي مدرسه
  • آدرس كليه سامانه هاي اينترنتي مرتبط با مدرسه
  • ثبت نام دانش آموزان در سناد
  • تكميل بخشنامه ها در همگام
  • آشنايي با سنجش و نوبت گيري
  • تكميل طرح تعالي و تدبير و برنامه سالانه
  • ثبت نمرات سيستم توصيفي و دانا
  • نصب و راه اندازي سيستم نمرات
  • شروع سال مالي و تنظيم اسناد مالي
  • اشنايي با ثبت نمرات در سناد

اين بسته ويژه، كامل ترين و جامع ترين بسته جهت استفاده تمامي كارمندان اموزش و پرورش و ساير ارگان هاي دولتي و غير دولتي، در آزمون ضمن خدمت آزمون مي باشد.

اين مجموعه داراي سوالات تستي ضمن خدمت مصاحبه شفاهي انتصاب مديران فراوان مطابق با مواد ازمون مصاحبه شفاهي انتصاب مديران مي باشد.

و همچنين از جزوات تخصصي ويژه ازمون آزمون مديريت مشاركتي آن برخوردار است+جزوه تخصصي ازمون ضمن خدمت مصاحبه شفاهي انتصاب مديران

اين بسته دقيقا براساس منابع ازمون مصاحبه شفاهي انتصاب مديران در مدرسه شده است.

قابل توجه كساني كه اين مجموعه ضمن خدمت مصاحبه شفاهي انتصاب مديران را خريداري و دانلود كرده اند:

لينك دانلود سوالات: سوالات گزينش  مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

سوالات مصاحبه مدیران مدارس

 

maryam بازدید : 176 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (1)

سایت پروژه 20 مجموعه کامل برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر دانلود طرح تدبیر 1400-99 به همراه برنامه سالانه و تقویم اجرایی منطبق با آخرین تغییرات با فرمت فایل ورد و قابل ویرایش  word را آماده دانلود کرده است.

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال تحصیلی 1400-1399براساس نگارش جدید در دو نمونه ی متفاوت.دانلود طرح تدبیر 1400-1399 دانلود کاملترین برنامه سالانه طرح تدبیر سال تحصیلی 1400-1399.دانلود طرح تدبیر 1400-99 به همراه برنامه سالانه و تقویم اجرایی

 برای دانلود برروی لینک زیر کلیک فرمایید

http://filesatan.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-99-98/

 

دانلود طرح تدبیر 1400-1399

فرم های اماده طرح تدبیر برای سال تحصیلی 1400-1399 بهترین و جدیدترین نمونه برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر که کلیه فرم ها بصورت تکمیل شده می باشند این فرم ها شامل جدول دو طرح تدبیر جدول سه طرح تدبیر جدول شش و جدول پنج طرح تدبیر

توضیحات و فهرست آنچه که در این فایل موجود است 

 برای دانلود برروی لینک زیر کلیک فرمایید دانلود طرح تدبیر 1400-99 به همراه برنامه سالانه و تقویم اجرایی

http://filesatan.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-99-98/

دانلود جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 99

دانلود طرح تدبیر 1400-1399 چیست؟؟ براساس نگارش جدید ویرایش در 1399 براساس ساحت های سند تحول

دانلود جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 1399

برنامه تدبیر یک سیستم هدفمند با رویکرد مشارکت همه ی اعضای مدرسه

از مدیر تا دانش آموزان برای پیشرفت مدرسه از وضعیت و امکاناتی که در ابتدای سال موجود می باشد به یک وضعیت مطلوب تر در همه ی زمینه ها می باشد.

برنامه صرفا باهدف تسهیل و ساده تر شدن اجرای برنامه پس از دریافتنظرات و پیشنهادات همکاران توسط دفتر محترم دبستانی وزارت صورت گرفته است.

دانلود جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 99

جدول تکمیل شده فرم ۶ جدید ویرایش سال 1399

ساحت ها و امتیازات
ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ،عبادی و اخلاقی حداکثرامتیاز۴۹
ساحت اجتماعی سیاسی حداکثر۴۹ امتیاز
ساحت علمی فناورانه حداکثر۴۲ امتیاز
ساحت تربیت زیستی بدنی حداکثر۴۲ امتیاز
ساحت زیبا شناختی وهنری حداکثر ۲۸ امتیاز
ساحت اقتصادی و حرفه ای حداکثر۳۵ امتیاز
فرا ساحتی
حداکثر۵۶ امتیاز
امتیاز کل فرم ۳۰۱

جدول عملیاتی شماره ۲ فرم برنامه سالانه ویرایش سال 1399

برای دانلود برروی لینک زیر کلیک فرمایید

لینک دانلود طرح تدبیر 1400-1399

لینک دانلود طرح تدبیر 1400-1399

لینک دانلود طرح تدبیر 1400-1399

لینک دانلود طرح تدبیر 1400-1399

http://filesatan.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-99-98/

maryam بازدید : 147 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در نمونه سوالات ضمن خدمت قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن

سوالات ضمن خدمت قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

سوالات در حال طراحی می باشد اطلاع رسانی در کانال ضمن خدمت https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال ضمن خدمت در سروش :                 http://Sapp.ir/dabiranfile

نمونه سوال ضمن خدمت قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوال ضمن خدمت قانون گزینش و آیین نامه اجرایی آن تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت مقدمات مدیریت آموزشگاهی


maryam بازدید : 380 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت نماز شناسی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت نماز شناسی

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت نماز شناسی:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد  سوالات ضمن خدمت نماز شناسی

سوالات در حال بارگزاری می باشد اطلاع رسانی در کانال های ضمن خدمت تلگرام و سروش :

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال ضمن خدمت در سروش :                 http://Sapp.ir/dabiranfile

نمونه سوال ضمن خدمت نماز شناسی

[caption id="" align="alignnone" width="200"]دانلود رایگان سوالات ضمن خدمت نماز شناسی سوالات ضمن خدمت نماز شناسی[/caption]
 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت نماز شناسی تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت نماز شناسی

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

در ضمن خدمت نماز شناسی می باشد.دانلود ضمن خدمت نماز شناسی زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید

فقط با دانلود بسته ضمن خدمت نماز شناسی  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

 

ویژگی های بسته ضمن خدمت نماز شناسی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت نماز شناسی می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی ضمن خدمت نماز شناسی فراوان و کامل ترین سوالات ازمون ضمن خدمت نماز شناسی می باشد.

همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون ضمن خدمت نماز شناسی  برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون ضمن خدمت نماز شناسی

لینک دانلود نمونه سوال آزمون ضمن خدمت نمازشناسی

لینک دانلود نمونه سوال آزمون ضمن خدمت نمازشناسی

maryam بازدید : 496 جمعه 28 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود رایگان نمونه سوالات و محتوای آزمون ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم با کد 99506814 به مدت 18 ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS.

سوالات رایگان ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم.

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم

دوره آموزشی مجازی با عنوان «آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم» با کد ۹۹۵۰۶۸۱۴ به مدت ۱۸ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم کسب کنید.

قبولی 100درصد سوالات رایگان ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم

قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم می باشد.

این بسته دقیقا براساس منابع آزمون ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

 

 

ویژگی های بسته ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان فراوان و کامل ترین سوالات ازمون ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان می باشد.

همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان برخوردار است+جزوه تخصصیازمون ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان طبقه بندی شده است

این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.

شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

لینک دانلود ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

لینک دانلود ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

 

 

دانلود سوالات ضمن خدمت آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم

 

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84%db%8c-%da%a9%d9%86/

maryam بازدید : 276 جمعه 28 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود رایگان نمونه سوالات و محتوای آزمون دوره ضمن خدمت مددکاری اجتماعی (مقدماتی) با کد 99506823 به مدت 12 ساعت از سامانه LTMS قابل جستجو.

دانلود رایگان نمونه سوالات و محتوای آزمون دوره ضمن خدمت مددکاری اجتماعی (مقدماتی) با کد 99506823 به مدت 12 ساعت از سامانه LTMS قابل جستجو.

دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی

دوره آموزشی مجازی با عنوان «مددکاری اجتماعی» با کد ۹۹۵۰۶۸۲۳ به مدت ۱۲ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی کسب کنید.

قبولی 100درصد

قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی می باشد.

این بسته دقیقا براساس منابع آزمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

ویژگی های بسته ضمن خدمت مددکاری اجتماعی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی ضمن خدمت مددکاری اجتماعی فراوان و کامل ترین سوالات ازمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی می باشد.

همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعیاستثنایی برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون ضمن خدمت مددکاری اجتماعی

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمتمددکاری اجتماعی طبقه بندی شده است

این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.

شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

 لینک دانلود نمونه سوال ضمن خدمت مددکاری اجتماعی

 لینک دانلود نمونه سوال ضمن خدمت مددکاری اجتماعی

 

 

دانلود سوالات ضمن خدمت مددکاری اجتماعی

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%af%d9%83%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c/

maryam بازدید : 179 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

دانلود نمونه سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون

 

کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران می باشد.سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران آن زیر می باشد: سوالات ضمن خدمت مصاحبه مدیریت در سطح مدرسه دانلود سوالات مصاحبه حضوری انتصاب مدیران مدارس

 

محتویات بسته دانلود نمونه سوالات مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران

 

بصورت کامل کامل و آپدیت سوال ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران  پرتکرار

 

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آزمون می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران فراوان مطابق با مواد ازمون مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران می باشد.

و همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون آزمون مدیریت مشارکتی آن برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران در مدرسه شده است.

قابل توجه کسانی که این مجموعه ضمن خدمت مصاحبه شفاهی انتصاب مدیران را خریداری و دانلود کرده اند:

لینک دانلود سوالات:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%af%db%8c/


https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%af%db%8c/

maryam بازدید : 306 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (1)

سوالات ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

سوالات در حال طراحی می باشد اطلاع رسانی در کانال ضمن خدمت https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال ضمن خدمت در سروش :                 http://Sapp.ir/dabiranfile

نمونه سوال ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوال ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت

استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

در ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران می باشد.دانلود ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید

فقط با دانلود بسته ضمن خدمت سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

 

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%86%d8%af-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3/

maryam بازدید : 460 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال ضمن خدمت در سروش :                 http://Sapp.ir/dabiranfile

نمونه سوال ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوال ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

لینک دانلود

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d9%88%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1-%d8%aa%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%82-%d9%88-%d8%aa%d9%86/

maryam بازدید : 135 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات ضمن خدمت شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی

کاملترین فایل در مورد نمونه سوال ضمن خدمت شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی

جزوه کامل به همراه نمونه سوال ضمن خدمت شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت ظرفیت های ذهنی می باشد.دانلود سوالات ضمن خدمت شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی زیر می باشد:

 

محتویات بسته سوال ضمن خدمت شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی:

  1. نمونه سوالات شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی شماره 1 با 90 سوال  
  2. نمونه سوالات شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی شماره 2 با 29 سوال  
  3. محتوی آموزشی در مورد ظرفیت های ذهنی شماره 1 با 14 صفحه
  4. محتوی آموزشی در مورد ظرفیت های ذهنی شماره 2 با 23 صفحه

بیش از 100 سوال پر تکرار به همراه پاسخ

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت ظرفیت های ذهنی می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی فراوان مطابق با مواد ازمون ضمن خدمت ظرفیت های ذهنی می باشد.

و همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون ضمن خدمت  ظرفیت های ذهنی برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون

 

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمت ظرفیت های ذهنی طبقه بندی شده است

این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.


maryam بازدید : 196 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           https://t.me/dabirfile            @dabirfile

کانال ضمن خدمت در سروش :                 http://Sapp.ir/dabiranfile

نمونه سوال ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوال ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

در ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی می باشد.دانلود ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید

فقط با دانلود بسته ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

 سوالات ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

ویژگی های بسته ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت بودجه و کنترل هزینه می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی فراوان و کامل ترین سوالات ازمون ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی می باشد.

همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی  برخوردار است+جزوه تخصصی ازمونضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی

 https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%aa-%d9%88-%d8%a8%d8%b5%db%8c%d8%b1%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c/

maryam بازدید : 129 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت قوانین و مقررات آموزش و پرورش

سوالات ضمن خدمت قوانین و مقررات آموزش و پرورش

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت قوانین و مقررات آموزش و پرورش می باشد.دانلود نمونه قوانین و مقررات آموزش و پرورش زیر می باشد: 

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال قوانین و مقررات آموزش و پرورش

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون قوانین و مقررات آموزش و پرورش می باشد.دانلود قوانین و مقررات آموزش و پرورش زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید فقط با دانلود بسته سوالات قوانین و مقررات آموزش و پرورش از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

قانون اهداف و وظایف وزارت آموزش و پرورش

فصل اول - اهداف اساسی وزارت آموزش پرورش

‌ماده 1 - تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی و معنوی دانش‌آموزان از طریق تبیین و تعیین
اصول و معارف احکام دین مبین اسلام و مذهب حقه‌جعفری اثنی‌عشری بر اساس عقل، قرآن
و سنت معصومین (ع).
‌تبصره 1 - وزارت آموزش و پرورش موظف است طبق اصل 12 قانون اساسی در مناطقی که
پیروان دیگر مذاهب اسلامی سکونت دارند ترتیبی‌اتخاذ نماید که آموزش تعلیمات دینی
دانش‌آموزان مطابق فقه مذهب آنان باشد.
‌تبصره 2 - اقلیت‌های دینی شناخته شده طبق اصل 13 قانون اساسی در تألیف کتب درسی
دینی و تدریس آنها بر اساس کتب دینی و آیین و سنت‌خود در مدارس خود با نظارت وزارت
آموزش و پرورش آزادند.

‌ماده 2 - اهداف اساسی وزارت آموزش پرورش

1 - رشد فضائل اخلاقی و تزکیه دانش‌آموزان بر پایه تعالیم عالیه اسلام.
2 - تبیین ارزش‌های اسلامی و پرورش دانش‌آموزان بر اساس آنها.
3 - تقویت و تحکیم روحیه اتکال به خدا و اعتماد به نفس.
4 - ایجاد روحیه تعبد دینی و التزام عملی به احکام اسلامی.
5 - ارتقاء بینش سیاسی بر اساس اصل ولایت فقیه در زمینه‌های مختلف جهت مشارکت
آگاهانه در سرنوشت سیاسی کشور.

9 - تقویت روحیه دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه‌ای
همگانی و متقابل.
10 - ایجاد روحیه پاسداری از قداست و استواری بنیان و روابط خانواده بر اساس
تعالیم عالیه اسلام.
11 - ایجاد روحیه احترام به قانون و التزام به اجرای آن و حمایت از برخورداری عموم
مردم از حقوق قانونی خویش.

 

 

لینک سوالات

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88/

12 - ایجاد و تقویت روحیه اخوت اسلامی و تعاون عمومی و انفاق و ایثار.
13 - ایجاد روحیه صرفه‌جویی قناعت و پرهیز از اسراف و تبذیر و مصرف‌زدگی.
14 - تقویت حس مسئولیت و اهتمام به امور مسلمین و پایبندی به نظم و انضباط.

maryam بازدید : 108 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۱  + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۱ و محتوای آزمون دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم

سوالات رتبه بندی در تاریخ 6 اسفند برای بار دوم بروزرسانی گردید

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و محتوای آزمون دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان  شامل:دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1  دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2 دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان dabirfile@

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید    dabirfile@

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت زیر می باشد

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

maryam بازدید : 102 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۲  + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۲ و محتوای آزمون دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم

سوالات رتبه بندی در تاریخ 6 اسفند برای بار دوم بروزرسانی گردید

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و محتوای آزمون دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان  شامل:دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1  دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2 دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان dabirfile@

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید    dabirfile@

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت زیر می باشد

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

maryam بازدید : 253 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۳  + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۳ و محتوای آزمون دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم

سوالات رتبه بندی در تاریخ 6 اسفند برای بار دوم بروزرسانی گردید

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و محتوای آزمون دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان  شامل:دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1  دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2 دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان dabirfile@

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید    dabirfile@

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت زیر می باشد

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

maryam بازدید : 108 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۴  + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۴ و محتوای آزمون دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم

سوالات رتبه بندی در تاریخ 6 اسفند برای بار دوم بروزرسانی گردید

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و محتوای آزمون دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان  شامل:دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1  دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2 دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان dabirfile@

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید    dabirfile@

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت زیر می باشد

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

maryam بازدید : 406 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۵ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه رتبه ۵ و محتوای آزمون دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم

سوالات رتبه بندی در تاریخ 6 اسفند برای بار دوم بروزرسانی گردید

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و محتوای آزمون دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان  شامل:دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1  دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2 دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان dabirfile@

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید    dabirfile@

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت زیر می باشد

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان، کارکنان آموزشی و اداری + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معاونان، کارکنان آموزشی و اداری ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی مدیران، معاونان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

maryam بازدید : 491 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی کرونا ویروس


این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی کرونا ویروس


محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

 

نمونه سوال ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد

 
 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

در ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد می باشد.دانلود ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید

فقط با دانلود بسته ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

لینک سوالات

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa/

maryam بازدید : 104 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

 

نمونه سوال ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد

 
 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

در ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد می باشد.دانلود ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید

فقط با دانلود بسته ضمن خدمت پیشگیری از بیماریهای تنفسی حاد  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

لینک سوالات

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa/

maryam بازدید : 102 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس

محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس:

این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال ضمن خدمت https://t.me/dabirfile عضو کانال شوید dabirfile@

جهت دریافت ضمن خدمت بیماریهای نوپدید و راههای پیشگیری کلیک فرمایید. لینک دانلود

نمونه سوال ضمن خدمت ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس

 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی.

در ضمن خدمت بیماریهای واگیردار می باشد.دانلود ضمن خدمت بیماریهای واگیردار زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید

فقط با دانلود بسته ضمن خدمت بیماریهای واگیردار  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

جهت دریافت ضمن خدمت بیماریهای نوپدید و راههای پیشگیری کلیک فرمایید. لینک دانلود

دوره ضمن خدمت بیماریهای شایع کودکان به مدت 20 ساعت و باهدف آگاهی بخشی و توانمندسازی مراقبین سلامت و معاونین آموزشی مدارس ابتدایی با موضوعات بیماریهای واگیردار و غیرواگیردار (پدیکلوزیس و آنفلوانزا)، چاقی و تغذیه دوران بلوغ، مشکلات ساختار قامتی و اسکلتی دانش آموزان، بیماری های ژنتیک و هموفیلی برگزار گردید.

لینک دانلود نمونه سوال ضمن خدمت ضمن خدمت آشنایی با بیماریهای واگیردار در مدارس

maryam بازدید : 393 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

 آزمون جبرانی طرح رتبه بندی معلمان ، مدیران و كاركنان اداری

زمان برگزاری آزمون جبرانی طرح رتبه بندی معلمان ، مدیران و كاركنان اداری اسفند 98 به شرح زیر می باشد:

آزمون جبرانی طرح رتبه بندی معلمان ، مدیران و كاركنان اداری

سه شنبه ۶ اسفند ماه

آزمون جبرانی طرح رتبه بندی معلمان رتبه ۲،۳،۴،۵
از ساعت ۱۵-۱۷

آزمون جبرانی طرح رتبه بندی مدیران و كاركنان اداری رتبه ۲،۳،۴،۵
ساعت ۱۳-۱۵

حداقل نمره جهت قبولی در آزمون رتبه بندی :
رتبه 2 ⬅️ 55 درصد 
رتبه 3 ⬅️ 65 درصد 
رتبه 4 ⬅️ 70 درصد 
رتبه 5 ⬅️ 80 درصد
از مجموع 100 نمره می باشد.

سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی :

در صورت نیاز به محتوا و سوالات آزمون رتبه بندی، می توانید به پست زیر مراجعه کنید :

دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی – رتبه ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵

 

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان و محتوای آزمون دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم

سوالات رتبه بندی در تاریخ 7 بهمن برای بار دوم بروزرسانی گردید

فایل ورد تمام منابع در یک فایل در تاریخ یک اسفند بروز رسانی گردید

 سوالات آزمون رتبه بندی در تاریخ یک اسفند بروزرسانی گردید

22 صفحه نکات مهم و سوال به این بسته اضاف گردید( تاریخ آپدیت 5  بهمن )

نمونه آزمون های بیشتر  رتبه بندی

سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

 آزمون جبرانی طرح رتبه بندی معلمان ، مدیران و كاركنان اداری

لیست منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان

فرهنگ اقامه نماز: رتبه یک به دو-دوبه سه-سه به چهار دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
روشها و فنون تدریس یک:رتبه یک به دو-دوبه سه دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
الگوها و فنون تدریس2: رتبه سه به چهار- چهاربه پنج دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
اخلاق حرفه ای:یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
اردو: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
آیین نامه اجرایی مدارس: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
تکنولوژی آموزشی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج روانشناسی تربیتی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
سنجش و اندازه گیری 2 :رتبه سه به چهار- چهاربه پنج

طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
معلم پژوهنده: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
برنامه درسی ملی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
تکنولوژی آموزشی: : یک به دو-دوبه سه- سه به چهار-چهاربه پنج

لینک دانلود:

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%8c-%d9%85%d8%af%db%8c/

maryam بازدید : 200 جمعه 02 اسفند 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

سوالات ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی می باشد.دانلود سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی زیر می باشد: 

محتویات بسته نمونه سوالات سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی:

 

نمونه سوال ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی شماره 1 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

 

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در  یادگیری معكوس می باشد.دانلود سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید فقط با دانلود بسته سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

 

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa/

maryam بازدید : 398 دوشنبه 28 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی.سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) + تمام رتبه ها

لینک دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) + تمام رتبه ها

 

https://dabiranfile.ir/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه شامل:سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) + تمام رتبه ها

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1   سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون 

لیست منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) + تمام رتبه ها

فرهنگ اقامه نماز: رتبه یک به دو-دوبه سه-سه به چهار  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
روشها و فنون تدریس یک:رتبه یک به دو-دوبه سه  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
الگوها و فنون تدریس2: رتبه سه به چهار- چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
اخلاق حرفه ای:یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
اردو: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
آیین نامه اجرایی مدارس: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
تکنولوژی آموزشی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج روانشناسی تربیتی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
سنجش و اندازه گیری 2 :رتبه سه به چهار- چهاربه پنج
طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
معلم پژوهنده: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
برنامه درسی ملی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
تکنولوژی آموزشی: : یک به دو-دوبه سه- سه به چهار-چهاربه پنج

نمونه آزمون های بیشتر  رتبه بندی  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمونسوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) + تمام رتبه ها

سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

زمان‌بندی آزمون صلاحیت رتبه بندی معلمان  سوالات رتبه بندی معلمان سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) + تمام رتبه ها

 آزمون رتبه بندی معلمان (1)

آزمون رتبه بندی معلمان ویژه معلمان سال 1398

آزمون رتبه بندی معلمان در یک مرحله

تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان: 26 بهمن 98
ساعت آزمون رتبه بندی معلمان : ساعت 15 تا 16

بارم آزمون رتبه بندی معلمان: 100
 تعدادسوال آزمون رتبه بندی معلمان: 40 سوال
 زمان آزمونآزمون رتبه بندی معلمان : 40 دقیقه
آزمون رتبه بندی معلمان نمره منفی ندارد

تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان رتبه های ۲،۳،۴،۵

آزمون رتبه بندی معلمان رتبه های ۲،۳،۴،۵ درتاریخ ۲۷ بهمن 

از طریق سامانه ضمن خدمت فرهنگیان برگزار خواهد شد.

لینک دانلود کاملترین نمونه سوالات آزمون رتبه بندی معلمان رتبه های ۲،۳،۴،۵

لینک دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 
maryam بازدید : 205 دوشنبه 28 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی.سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

لینک دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون


https://dabiranfile.ir/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه شامل:سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1   سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون 

لیست منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

فرهنگ اقامه نماز: رتبه یک به دو-دوبه سه-سه به چهار  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
روشها و فنون تدریس یک:رتبه یک به دو-دوبه سه  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
الگوها و فنون تدریس2: رتبه سه به چهار- چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
اخلاق حرفه ای:یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
اردو: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
آیین نامه اجرایی مدارس: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون
تکنولوژی آموزشی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج روانشناسی تربیتی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
سنجش و اندازه گیری 2 :رتبه سه به چهار- چهاربه پنج
طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
معلم پژوهنده: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
برنامه درسی ملی: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج
تکنولوژی آموزشی: : یک به دو-دوبه سه- سه به چهار-چهاربه پنج

نمونه آزمون های بیشتر  رتبه بندی  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل)

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۱ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۲ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۳ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۴ + محتوای آزمون

سوالات رتبه بندی معلمان ویژه اخذ رتبه ۵ + محتوای آزمون

 

زمان‌بندی آزمون صلاحیت رتبه بندی معلمان  سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

 آزمون رتبه بندی معلمان (1)

آزمون رتبه بندی معلمان ویژه معلمان سال 1398

آزمون رتبه بندی معلمان در یک مرحله

تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان: 26 بهمن 98
ساعت آزمون رتبه بندی معلمان : ساعت 15 تا 16

بارم آزمون رتبه بندی معلمان: 100
 تعدادسوال آزمون رتبه بندی معلمان: 40 سوال
 زمان آزمونآزمون رتبه بندی معلمان : 40 دقیقه
آزمون رتبه بندی معلمان نمره منفی ندارد

تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان رتبه های ۲،۳،۴،۵

آزمون رتبه بندی معلمان رتبه های ۲،۳،۴،۵ درتاریخ ۲۷ بهمن 

از طریق سامانه ضمن خدمت فرهنگیان برگزار خواهد شد.

لینک دانلود کاملترین نمونه سوالات آزمون رتبه بندی معلمان رتبه های ۲،۳،۴،۵


لینک دانلود سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

maryam بازدید : 239 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان

دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی.    dabirfile@

دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان

تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان و مدیران تغییر کرد

آزمون رتبه بندی معلمان مدیران و کارکنان اداره رتبه یک 
 تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان مدیران و کارکنان اداره رتبه یک :  ۹۸/۱۱/۲۹
 ساعتآزمون رتبه بندی معلمان مدیران و کارکنان اداره رتبه یک:  ۱۵ الی ۱۶

آزمون رتبه بندی معلمان رتبه ۲ ،۳ ،۴ ،۵
تاریخ آزمون رتبه بندی معلمان رتبه ۲ ،۳ ،۴ ،۵  : 98/11/30
ساعتآزمون رتبه بندی معلمان رتبه ۲ ،۳ ،۴ ،۵ :  ۱۵ الی ۱۶

آزمون رتبه بندی مدیران و کارکنان اداری رتبه ۵،۴،۳،۲
تاریخ آزمون رتبه بندی مدیران و کارکنان اداری رتبه ۵،۴،۳،۲ : ۹۸/۱۱/۳۰
ساعت آزمون رتبه بندی مدیران و کارکنان اداری رتبه ۵،۴،۳،۲ : ۱۶ الی ۱۷

لینک دانلود:

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84/

 

لیست منابع مختص هر رتبه جهت ارتقا :

فرهنگ اقامه نماز: رتبه یک به دو-دو به سه-سه به چهار   ،  روشها و فنون تدریس یک:رتبه یک به دو-دو به سه  ، الگوها و فنون تدریس۲ :رتبه سه به چهار- چهار به پنج  ، اخلاق حرفه ای:یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهاربه پنج  ،  اردو: یک به دو-دوبه سه-سه به چهار-چهاربه پنج   ، آیین نامه اجرایی مدارس: یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهار به پنج dabirfile@
تکنولوژی آموزشی: یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهار به پنج ،  روانشناسی تربیتی: یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهار به پنج  ، سنجش و اندازه گیری ۲: رتبه سه به چهار- چهار به پنج  ، طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور: یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهار به پنج  ، معلم پژوهنده: یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهاربه پنج  ، برنامه درسی ملی: یک به دو-دو به سه-سه به چهار-چهار به پنج  ، تکنولوژی آموزشی: یک به دو-دو به سه- سه به چهار-چهار به پنج dabirfile@

کاملترین فایل در مورد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان  شامل:

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی با فرمت پی دی اف سوالات کامل

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان آزمون واقعی به صورت فایل ورد  39 سوال

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 1 

دانلود نمونه سوالات رتبه بندی معلمان تالیفی شماره 2

دانلود منابع آزمون رتبه بندی معلمان dabirfile@

[purchase_link id="11916" text="خرید" style="button" color="blue"]

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید    

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت زیر می باشد

سوالات اصلی امروز 7 بهمن 79 سوال بارگذاری شد
پکیج سوالات شماره 1 رتبه بندی معلمان مورخ 7بهمن 98 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 2 رتبه بندی معلمان 41 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 3 رتبه بندی معلمان 33 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 4 رتبه بندی معلمان 30 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 5 رتبه بندی معلمان 41 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 6 رتبه بندی معلمان 33 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 7 رتبه بندی معلمان 37 سوال با پاسخ
پکیج سوالات شماره 8 رتبه بندی معلمان 50سوال با پاسخ
منبع شماره 1 رتبه بندی معلمان با سرچ متنی
منبع شماره 2 رتبه بندی معلمان با سرچ متنی

 

نکته ویژه: محتوی این پکیچ سوالات رتبه بندی معلمان + محتوای آزمون (پکیج کامل) می باشد

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات رتبه بندی معلمان تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید  

لینک دانلود کلیک فرمایید:

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84/

maryam بازدید : 86 جمعه 25 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی سوالات رتبه بندی معلمان

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان می باشد دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی زیر می باشد سوالات رتبه بندی معلمان

آزمون رتبه بندی معلمان شامل همکاران ذیل می‌باشد: سوالات رتبه بندی معلمان

ورودی‌های ۹۱ دانشگاه فرهنگیان شروع بکار بهمن ماه ۹۵
ورودی‌های ۹۲ دانشگاه فرهنگیان شروع به کار ۱ مهر ماه ماه ۹۶
استخدامی‌های ماده ۲۸ شروع بکار مهر ۹۶

تمامی کسانی که از دو مهر ۹۵ مشغول به تدریس شده‌اند ، شامل رتبه یک خواهند شد.

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان

شایان ذکر است احکام کارگزینی طرح رتبه بندی معلمان حائز ین شرایط در صورت کسب حد نصاب امتیاز تعیین شده در شیوه نامه تا پایان بهمن ماه صادر خواهد شد .

لینک دانلود  سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی:سوالات رتبه بندی معلمان

https://dabiranfile.ir/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

صلاحیت‌های حرفه‌ای در طرح رتبه بندی فرهنگیان :دانلود سوالات رتبه بندی معلمان سوالات رتبه بندی معلمان

برای سنجش صلاحیت‌ها طرح رتبه بندی فرهنگیان آزمونی به صورت الکترونیکی که شامل:

اخلاق حرفه‌ای طرح رتبه بندی فرهنگیان

توانمندی‌های آموزشی طرح رتبه بندی فرهنگیان

توانمندی‌های پرورشی طرح رتبه بندی فرهنگیان

توانمندی‌های پژوهشی طرح رتبه بندی فرهنگیان

محتوای آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان و بودجه‌بندی طرح رتبه بندی فرهنگیان مربوط به آن در سامانه ltms بارگذاری می‌شود. مجموع امتیازات سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان این صلاحیت نیز ۱۰۰ است.

کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات طرح رتبه بندی ویژه فرهنگیان سوالات رتبه بندی معلمان

بیش از 3000 نمونه سوال در 132 فایل !!!! این سوالات آپدیت میشود لطفا در هنگام خرید ایمیل صحیح وارد فرمایید

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت می باشد

لینک دانلود:

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان -

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی،…

dabiranfile.ir

پکیج سوالات رتبه بندیدانلود سوالات و منابع رتبه بندی معلمان و کارمندان اداریدانلود نمونه سوالات رتبه بندیدانلود نمونه سوالات و منابع رتبه بدیسوالات ازمون رتبه بندیسوالات تبه سه رتبه بندیسوالات رتبه بندیسوالات رتبه دو رتبه بندیسوالات رتبه یک رتبه بندیسوالات ضمن خدمتسوالات ضمن خدمت جهت رتبه بندی طرح رتبه بندی ویژه معلمانسوالات ضمن خدمت رتبه بندی سال 98سوالات ضمن خدمت صلاحیت های رتبه بندیسوالات ضمن خدمت صلاحیت های معلمانسوالات ضمن خدمت صلاحیت های معلمان در نظام رتبه بندی سال ۱۳۹۸ضمن دمت فرهنگیاننمونه سوالات ازمون رتبه بندینمونه سوالات رتبه بندی

نکته مهم : ممکن است بعضی سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان تکراری باشد

محتویات بسته سوال طرح رتبه بندی معلمان: سوالات رتبه بندی معلمان

  1. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 1 با 30 سوال با جواب
  2. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 2 با 30 سوال با جواب
  3. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 3 با 28 سوال با جواب
  4. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 4 با 48 سوال با جواب
  5. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 5 با 30 سوال با جواب
  6. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 6 با 30 سوال با جواب
  7. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 7 با 30 سوال با جواب
  8. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 8 با 30 سوال با جواب
  9. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 9 با 30 سوال با جواب
  10. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 10 با 30 سوال با جواب
  11. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 11 با 30 سوال با جواب
  12. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 12 با 30 سوال با جواب
  13. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 13 با 30 سوال با جواب
  14. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 14 با 30 سوال با جواب
  15. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 15 با 30 سوال با جواب
  16. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 16 با 30 سوال با جواب

 

ادامه محتویات بسته نمونه سوالات ضمن خدمت جهت رتبه بندی: دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی سوالات رتبه بندی معلمان

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 17 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 18 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 19 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 20 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 21 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 22 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 23 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 24 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 25 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 26 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 27 با 30 سوال با جواب

پیرو اطلاعیه شماره ۲۹۷۴۰ مورخ ۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۸ طرح رتبه بندی معلمان به اطلاع می رساند : سوالات رتبه بندی معلمان

۱- طرح رتبه بندی ویژه معلمانی قابل اجرا خواهد بود که شرایط اخذ رتبه ۱ را دارا می باشند . لذا می بایست نسبت به تکمیل فرم رتبه بندی اقدام نمایند و آن دسته از همکارانی که قبلا مشمول طرح رتبه بندی شده اند ، چنانچه فرم مربوط در سامانه ltms برای ایشان فعال شده است نیاز به تکمیل و ارسال ندارند .

۲- همکاران محترم بعد از تکمیل نمودن فرم ها می توانند از قسمت ورود به کلاس، محتوای ارائه شده را جهت مطالعه دریافت نمایند .

تذکر: محتوا در دو قالب ارائه شده است لذا همکاران به عبارت داخل پرانتز مقابل هر محتوا دقت نمایند تا هنگام مطالعه دچار مشکل نشوند .

۳- بعد از تکمیل فرم ها ، اطلاعات شما برای مقام مسئول جهت تایید نهایی ارسال می گردد . لذا همکاران می بایست قبل از ورود به آزمون رتبه بندی معلمان نسبت به تایید نهایی توسط مقام مسئول اطمینان حاصل نمایند.

لینک دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره عالی:

https://dabiranfile.ir/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

maryam بازدید : 113 جمعه 18 بهمن 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت قوانین و مقررات آموزش و پرورش

سوالات ضمن خدمت قوانین و مقررات آموزش و پرورش

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت قوانین و مقررات آموزش و پرورش می باشد.دانلود نمونه قوانین و مقررات آموزش و پرورش زیر می باشد: 

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال قوانین و مقررات آموزش و پرورش

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون قوانین و مقررات آموزش و پرورش می باشد.دانلود قوانین و مقررات آموزش و پرورش زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید فقط با دانلود بسته سوالات قوانین و مقررات آموزش و پرورش از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

قانون اهداف و وظایف وزارت آموزش و پرورش

فصل اول - اهداف اساسی وزارت آموزش پرورش

‌ماده 1 - تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی و معنوی دانش‌آموزان از طریق تبیین و تعیین
اصول و معارف احکام دین مبین اسلام و مذهب حقه‌جعفری اثنی‌عشری بر اساس عقل، قرآن
و سنت معصومین (ع).
‌تبصره 1 - وزارت آموزش و پرورش موظف است طبق اصل 12 قانون اساسی در مناطقی که
پیروان دیگر مذاهب اسلامی سکونت دارند ترتیبی‌اتخاذ نماید که آموزش تعلیمات دینی
دانش‌آموزان مطابق فقه مذهب آنان باشد.
‌تبصره 2 - اقلیت‌های دینی شناخته شده طبق اصل 13 قانون اساسی در تألیف کتب درسی
دینی و تدریس آنها بر اساس کتب دینی و آیین و سنت‌خود در مدارس خود با نظارت وزارت
آموزش و پرورش آزادند.

‌ماده 2 - اهداف اساسی وزارت آموزش پرورش

1 - رشد فضائل اخلاقی و تزکیه دانش‌آموزان بر پایه تعالیم عالیه اسلام.
2 - تبیین ارزش‌های اسلامی و پرورش دانش‌آموزان بر اساس آنها.
3 - تقویت و تحکیم روحیه اتکال به خدا و اعتماد به نفس.
4 - ایجاد روحیه تعبد دینی و التزام عملی به احکام اسلامی.
5 - ارتقاء بینش سیاسی بر اساس اصل ولایت فقیه در زمینه‌های مختلف جهت مشارکت
آگاهانه در سرنوشت سیاسی کشور.

9 - تقویت روحیه دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه‌ای
همگانی و متقابل.
10 - ایجاد روحیه پاسداری از قداست و استواری بنیان و روابط خانواده بر اساس
تعالیم عالیه اسلام.
11 - ایجاد روحیه احترام به قانون و التزام به اجرای آن و حمایت از برخورداری عموم
مردم از حقوق قانونی خویش.

 


لینک سوالات

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88/

12 - ایجاد و تقویت روحیه اخوت اسلامی و تعاون عمومی و انفاق و ایثار.
13 - ایجاد روحیه صرفه‌جویی قناعت و پرهیز از اسراف و تبذیر و مصرف‌زدگی.
14 - تقویت حس مسئولیت و اهتمام به امور مسلمین و پایبندی به نظم و انضباط.

maryam بازدید : 359 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن

سوالات ضمن خدمت اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن می باشد.دانلود اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح  زیر می باشد: 

محتویات بسته نمونه سوالات اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن:

 

نمونه سوال ضمن خدمت اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن شماره 1 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

 

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در  یادگیری معكوس می باشد.دانلود اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید فقط با دانلود بسته اختلالات رفتاری جوانان و روش های اصلاح آن  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7/

maryam بازدید : 429 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار

کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی آن زیر می باشد:

محتویات بسته دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی:

نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی شماره ۱ با 97 سوال همراه با جواب

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات فناوری های نوین آموزشی تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

تاريخچه فناوري اموزشي:

تاريخ فناوري اطلاعات تاكنون پنج انقلاب را پشت سر گذاشته است:

انقلاب اول: ظهور كامپيوتر در طول جنگ جهاني دوم وبا اختراع بزرگترين ماشين حساب به نام هاروداردمارك وبعد ايناك.

انقلاب دوم:پيدايش رايانه هاي شخصي (pc)(پرسونال كامپيوتر ).در سال 1977كامپيوتر اپل تو،توسط جابز واستيو.

انقلاب سوم:استفاده از ريز پردازنده ها،

انقلاب چهارم: راه اندازي اينترنت.در سال1972 رابرتز اولين برنامه پست الكترونيك را نوشت.

انقلاب پنجم:گسترش ارتباطات وخطوط بدون سيم.

فناوري آموزشي ضمن خدمت فناوری های نوین آموزش

 

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/fananovin/

maryam بازدید : 151 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

سوالات ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی می باشد.دانلود سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی زیر می باشد: 

محتویات بسته نمونه سوالات سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی:

 

نمونه سوال ضمن خدمت سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی شماره 1 

نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تکراری باشد

نکته مهم 2:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

 

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در  یادگیری معكوس می باشد.دانلود سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی زیر می باشد:

کلیه سوالات آزمون های مراحل قبل را به همراه جواب در این بسته برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید فقط با دانلود بسته سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی  از سایت ما کلیه نیازهایتان را برای موفقیت در این آزمون براورده سازید .

 

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa/

maryam بازدید : 229 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه

سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه می باشد.دانلود خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه زیر می باشد: 

محتویات بسته نمونه سوالات خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد 

بروزرسانی سوالات ضمن خدمت خلاقیت 98.11.16

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 1 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 2 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 3 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 4

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 5 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 6 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 7 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 8 

نمونه سوال ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 9 

محتوی متنی  ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه شماره 1 با فرمت pdf

 

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%aa%e2%80%8c-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c%e2%80%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85/

maryam بازدید : 254 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت یادگیری معكوس

سوالات ضمن خدمت یادگیری معكوس

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت یادگیری معكوس می باشد.دانلود نمونه یادگیری معكوس زیر می باشد: 

محتویات بسته نمونه سوالات ضمن خدمت یادگیری معکوس:

این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد

نمونه سوال ضمن خدمت یادگیری معكوس شماره ۱ با ۴۰ سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت یادگیری معكوس شماره ۲ با ۲۶ سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت یادگیری معكوس شماره ۳ با ۲۰ سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت یادگیری معكوس شماره ۴ با ۱۷ سوال با جواب

محتوی متنی  ضمن خدمت یادگیری معكوس شماره ۱ با فرمت pdf

نکته مهم ۱: ممکن است بعضی از سوالات یادگیری معكوس تکراری باشد

نکته مهم ۲:  ایمیل را صحیح و معتبر وارد کنید و عضو  کانال ضمن خدمت  https://t.me/dabirfile  شوید

کلاس معکوس (به انگلیسی: Flipped Classroom) شکل جدیدی از کلاسهای درسی حضوری است. در این کلاس‌ها فعالیت‌هایی که به‌طور سنتی در کلاس‌های درس انجام می‌شده مثل تدریس مطالب اصلی هر درس در خانه توسط دانشجویان انجام می‌شود.

در کلاس معکوس قوة کنجکاوی دانش‌آموزان برانگیخته می‌شود و به طرح پرسش‌های پژوهش‌محور می‌پردازند.

برای داشتن یک کلاس معکوس خوب باید موارد مختلفی از جمله همکاری، آموزش دانش‌آموز‌محور، فضای مناسب، زمان کافی

کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال یادگیری معكوس

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%85/

maryam بازدید : 102 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار

کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشیجزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشیمی باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی آن زیر می باشد:

 

محتویات بسته دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی:

لیتک دانلود کلیک فرمایید

 

 

https://dabiranfile.ir/downloads/fananovin/

maryam بازدید : 762 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون

کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب

جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب

محتویات بسته دانلود نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب

نکته مهم قبل از خرید : برای دریافت آپدیت سوالات منشور گام دوم انقلاب ایمیل معتبر وارد کنید

نمونه سوال ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب شماره 1 با  20 سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب شماره 1 با  20 سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب شماره 1 با  20 سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب شماره 1 با  20 سوال با جواب

نمونه سوال ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب شماره 2 با 20 سوال با بدون جواب

نمونه سوال ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب شماره 3 با 20 سوال با بدون جواب

لینک دانلود: کلیک فرمایید:

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%b4%d9%88%d8%b1-%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8/

maryam بازدید : 149 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان می باشد دانلود سوالات رتبه بندی معلمان زیر می باشد

آزمون رتبه بندی معلمان شامل همکاران ذیل می‌باشد:

ورودی‌های ۹۱ دانشگاه فرهنگیان شروع بکار بهمن ماه ۹۵
ورودی‌های ۹۲ دانشگاه فرهنگیان شروع به کار ۱ مهر ماه ماه ۹۶
استخدامی‌های ماده ۲۸ شروع بکار مهر ۹۶

تمامی کسانی که از دو مهر ۹۵ مشغول به تدریس شده‌اند ، شامل رتبه یک خواهند شد.

 

اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان, پکیج سوالات رتبه بندی, دانلود سوالات و منابع رتبه بندی معلمان و کارمندان اداری, دانلود نمونه س
اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان, پکیج سوالات رتبه بندی, دانلود سوالات و منابع رتبه بندی معلمان و کارمندان اداری, دانلود نمونه س

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان

 

شایان ذکر است احکام کارگزینی طرح رتبه بندی معلمان حائز ین شرایط در صورت کسب حد نصاب امتیاز تعیین شده در شیوه نامه تا پایان بهمن ماه صادر خواهد شد .

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

صلاحیت‌های حرفه‌ای در طرح رتبه بندی فرهنگیان :دانلود سوالات رتبه بندی معلمان

برای سنجش صلاحیت‌ها طرح رتبه بندی فرهنگیان آزمونی به صورت الکترونیکی که شامل:

اخلاق حرفه‌ای طرح رتبه بندی فرهنگیان

توانمندی‌های آموزشی طرح رتبه بندی فرهنگیان

توانمندی‌های پرورشی طرح رتبه بندی فرهنگیان

توانمندی‌های پژوهشی طرح رتبه بندی فرهنگیان

محتوای آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان و بودجه‌بندی طرح رتبه بندی فرهنگیان مربوط به آن در سامانه ltms بارگذاری می‌شود. مجموع امتیازات سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان این صلاحیت نیز ۱۰۰ است.

کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات طرح رتبه بندی ویژه فرهنگیان

بیش از 3000 نمونه سوال در 132 فایل !!!! این سوالات آپدیت میشود لطفا در هنگام خرید ایمیل صحیح وارد فرمایید

سوالات و منابع این پکیج آزمون های قبلی ضمن خدمت می باشد

لینک دانلود:

دانلود سوالات رتبه بندی معلمان -
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی،…
dabiranfile.ir

 

دانلود سوالات و منابع رتبه بندی معلمان و کارمندان اداری, دانلود نمونه سوالات رتبه بندی
دانلود سوالات و منابع رتبه بندی معلمان و کارمندان اداری, دانلود نمونه سوالات رتبه بندی

پکیج سوالات رتبه بندیدانلود سوالات و منابع رتبه بندی معلمان و کارمندان اداریدانلود نمونه سوالات رتبه بندیدانلود نمونه سوالات و منابع رتبه بدیسوالات ازمون رتبه بندیسوالات تبه سه رتبه بندیسوالات رتبه بندیسوالات رتبه دو رتبه بندیسوالات رتبه یک رتبه بندیسوالات ضمن خدمتسوالات ضمن خدمت جهت رتبه بندی طرح رتبه بندی ویژه معلمانسوالات ضمن خدمت رتبه بندی سال 98سوالات ضمن خدمت صلاحیت های رتبه بندیسوالات ضمن خدمت صلاحیت های معلمانسوالات ضمن خدمت صلاحیت های معلمان در نظام رتبه بندی سال ۱۳۹۸ضمن دمت فرهنگیاننمونه سوالات ازمون رتبه بندینمونه سوالات رتبه بندی

 

نکته مهم : ممکن است بعضی سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان تکراری باشد

محتویات بسته سوال طرح رتبه بندی معلمان:

  1. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 1 با 30 سوال با جواب
  2. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 2 با 30 سوال با جواب
  3. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 3 با 28 سوال با جواب
  4. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 4 با 48 سوال با جواب
  5. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 5 با 30 سوال با جواب
  6. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 6 با 30 سوال با جواب
  7. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 7 با 30 سوال با جواب
  8. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 8 با 30 سوال با جواب
  9. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 9 با 30 سوال با جواب
  10. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 10 با 30 سوال با جواب
  11. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 11 با 30 سوال با جواب
  12. نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 12 با 30 سوال با جواب
  13. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 13 با 30 سوال با جواب
  14. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 14 با 30 سوال با جواب
  15. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 15 با 30 سوال با جواب
  16. نمونه سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان شماره 16 با 30 سوال با جواب

 

 

ادامه محتویات بسته نمونه سوالات ضمن خدمت جهت رتبه بندی:

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 17 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 18 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 19 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 20 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 21 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 22 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 23 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 24 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 25 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 26 با 30 سوال با جواب

نمونه سوالات طرح رتبه بندی معلمان شماره 27 با 30 سوال با جواب

پیرو اطلاعیه شماره ۲۹۷۴۰ مورخ ۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۸ طرح رتبه بندی معلمان به اطلاع می رساند :

۱- طرح رتبه بندی ویژه معلمانی قابل اجرا خواهد بود که شرایط اخذ رتبه ۱ را دارا می باشند . لذا می بایست نسبت به تکمیل فرم رتبه بندی اقدام نمایند و آن دسته از همکارانی که قبلا مشمول طرح رتبه بندی شده اند ، چنانچه فرم مربوط در سامانه ltms برای ایشان فعال شده است نیاز به تکمیل و ارسال ندارند .

۲- همکاران محترم بعد از تکمیل نمودن فرم ها می توانند از قسمت ورود به کلاس، محتوای ارائه شده را جهت مطالعه دریافت نمایند .

تذکر: محتوا در دو قالب ارائه شده است لذا همکاران به عبارت داخل پرانتز مقابل هر محتوا دقت نمایند تا هنگام مطالعه دچار مشکل نشوند .

۳- بعد از تکمیل فرم ها ، اطلاعات شما برای مقام مسئول جهت تایید نهایی ارسال می گردد . لذا همکاران می بایست قبل از ورود به آزمون رتبه بندی معلمان نسبت به تایید نهایی توسط مقام مسئول اطمینان حاصل نمایند.

لینک دانلود:

https://dabiranfile.ir/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 12,609
  • بازدید کلی : 63,875